منتديـات سيدة
اهلا و مرحبــآ بيكى ;
سجلتنا تؤكد و تدل على انكى غير عضوة بالمنتدى فأذا كنت عضوة فعليكى تسجيل الدخول . و اما إذا كنت زائرة فـ سجلـى بالمنتدى إذا إردتى و شكــرآ لكى .. إدارة سيدة ( المنتدى النسائى )



 
الرئيسيةالبوابةبحـثالمجلةالتسجيلدخولتسجيل دخول
[مطلوب 55 مشرفة و نـائبة مديرة للموقع و5 مراقبات عامة و9 قارئة المواضيع و10شرطيات المنتدى و2 لاقية اتصل بنا و الشكاوى والأقتراحات و9 مراقبات شـات المنتدى 4 مشرفات ع المواضيع ] ,و رجاء اى بنت شايفة نفسها انها ممكن تمسك اى حاجة هى كويسة فيها تتواصل مع الأدارة مع خدمة اتصل بنا http://sayda.yoo7.com/contact
اهلا بيكم يا احلى سيدات تعرفوا ان احلى حاجة اننا هنبدآ المنتدى بتاعنا من الصفر و العضوة النشيطة و الجميلة القمر : الجاسوسة الحسناء اللى تعبت معانا انهاردة بمواضيعها الخلابة و الجميلة و ان شاء الله انا برده هشتغل و لكن انا حاليــآ بظبط شوية تغيرات و دعايا و بعمل شــات و اللى مراقبتها هتكون : الجاسوسة الحسناء
اشتركى فى خدمة سيدة البريدية للأمثال و النكت و النصائح لو كنتى موبنيل بس ارسلى رسالة فيها اشترك على رقم 34179
ادخلى على موقع سيدة http://sitesayda.weebly.com

احفظى بياناتى
المواضيع الأخيرة
» حضانة اطفال منزلية فى حى الجامعة
من طرف ام سما وجنى الأربعاء أكتوبر 10, 2012 6:33 pm

» فيلم حلم عزيز
من طرف الامبراطورة الأربعاء أغسطس 29, 2012 12:24 pm

» لماذا تموت النحلة بعدما تَلسع الإنسان ؟
من طرف الامبراطورة الأربعاء أغسطس 29, 2012 12:24 pm

» حروب الردة
من طرف الامبراطورة الأربعاء أغسطس 29, 2012 12:23 pm

» فتوى الداعيه أم أنس بتحريم الجلوس على الكراسي
من طرف بنت صاحبة المنتدى السبت يوليو 21, 2012 11:23 pm

» رجاءً مديرة الموقع تفضلي بالدخول
من طرف بنت صاحبة المنتدى الثلاثاء يوليو 10, 2012 10:15 pm

» رحبوا بيا يا سيدات
من طرف بنت صاحبة المنتدى الإثنين يوليو 09, 2012 9:36 pm

» مسابقه رمضان
من طرف بنت صاحبة المنتدى الأربعاء يوليو 04, 2012 12:02 am

» لاب توب5110 ديل
من طرف بنت صاحبة المنتدى الثلاثاء يوليو 03, 2012 3:04 pm

الأعلانات


شاطر | 
 

 تيجوا نقول انا هيفا انا

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
الجاسوسه الحسناء
مديرة الموقع
avatar

عدد المساهمات : 239
شكرآآ : 2
تاريخ التسجيل : 29/05/2012
العمر : 25
سيدة : نائبة مديرة الموقع
اوسمتى






مُساهمةموضوع: تيجوا نقول انا هيفا انا    الخميس مايو 31, 2012 2:05 am

ع رأى المثل يا مأمنه للرجال يا مأمنه للميه في الغربال
مفكرتوش في الافلام العربي ان الست بتبقي زي القمر وجسمها نار وجوزها بيروح يخونها مع الشغاله ام جلابيه مقطعه و اللى وشها بقالوا سنه متغسلش

عارفين ليه ؟ لان الراجل بيحب التغيير

طب عارفين ليه الراجل قاعد قدام هيفا ونانسي وروبي ودينا وصوفيا والتت 24 ساعه
علشان شايف غفر معاه في البيت الجلابيه اللى مبتتقلعش وريحه البصل اللى بالنسبه للست زي كولونيا 5 خمسات ولا الايشارب اللى مبيتقلعش مش ع راسها وكانها حالفه ماتوريش جوزها شعرها

هقولكم نعمل ايه


فكرتي تشوفي جوزك بيحب ممثله ايه او مطربه ايه وتقلدي اللوك بتاعها مره وتقفى تتمايصي قدامو وتقلديها وبدلع تقربي منو وتقوليلو انا احلى ولا هي

طب جربتى وانتى زي القمر ع طول في بيتك طبعا انك في مره تلبسي عبايه قديمه وتقولى لجوزك تعالى نلعب سوا ونعمل ان انا خدامه وانت سيدي وتخون مراتك واهو بالمره تعوضيلو حته الخيانه في البيت بدل مايعملها بره
اضحكي اضحكي طب والله العظيم الحاجات دي بتعمل نتايج هايله في الاول هيقولك ايه الهبل دا وبطلى كلام فارغ فعتروحي انتى مقموصه بقي وداخله قوضتك وتقوليلو ورحمه طنط شفاعه مانت لامسنى ههههههههههههه
طبعا لا

انتى بكل دلع هتقوليلو ياسيدي اصل ستى هتشوفنا واقعدي صممي ع انو يعمل كدا وهتلاقيه بيتجاوب معاكى

طب عمرك لبستى بدله رقص ورقصتييلو وجبتيلو عبايه بيضا ولبسها وطبق فاكهه قدامو زي ابو جهل كدا ورقصتيلو بمياصه

طب عمرك ماخدتيه معاكى يشتريلك قميص علشان ينقيه ع زوقو

طب جربتى وانتى بتمارسي معاه العلاقه الحميمه تقولى كلام يثيره زي مثلا (.....) او (.....)او مثلا مثلا (.....) هبقوا اقولكم بينى وبينكم بقي بلاش فضايح
الكلام دا بيسمعوا بره كتير

طب اقولكم ع حاجة جربتى تخلى جوزك ينام ويغمض عيونو وانتى اللى تقودي العلاقه بدلع ورومانسيه

طب عمرك عملتى عشا رومانسي وضلمتى الدنيا وقعدتوا تفتكروا ذكرياتكم واول يوم ليكم سوا وبعدين بصتيلو في عينو وابتسمتى ابتسامه خفيفه وهو هيعمل الباقي بقي

طب واخيرا بقي جربتى تقولى لجوزك ان لو عمرك رجع تانى هتختاريه تانى ومن غير تفكير لان هو احسنن راجل ع الارض


ياستى اضحكي عليه لحد ماتخدي اللى انتى عوزاه منو ههههههههههههههه

بس خليكي ناصحه وخليه هو اللى عاوزك

نسيت اقولكم ان جوزك عايزك صحبتو قبل مراتو يعنى اسئليه وانتوا في لحظه حلوة كدا عمرو غلط من وراكي ولو غلط وصارحك اوعي ارجوكي اوعي تتنرفزي لان جوزك لو صارحك بالغلط اللى بيعملوا من وراكي او اللى عملوا قبل كدا تبقي انتى ملكتيه

خليكي مراتو حبيبتو امو اختو صحبتو جارتو عشيقتو بنتو خليكي الانثي اللى في حياتو


انسي مطبخك واهتمي بمظهرك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الامبراطورة
مراقبة عامة
مراقبة عامة
avatar

عدد المساهمات : 511
شكرآآ : 22
تاريخ التسجيل : 31/05/2012
سيدة : متميزة
اوسمتى

مُساهمةموضوع: رد: تيجوا نقول انا هيفا انا    الخميس مايو 31, 2012 2:20 am

ههههههههه انا هيفا انا ههههههههه

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ناريمان2004
مشرفة قسم الترحيب والأجتماعيات
avatar

عدد المساهمات : 306
شكرآآ : 0
تاريخ التسجيل : 30/05/2012
العمر : 35
سيدة : نشيطة
اوسمتى


مُساهمةموضوع: رد: تيجوا نقول انا هيفا انا    الخميس مايو 31, 2012 7:19 pm

تسلمي ياجميلة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
تيجوا نقول انا هيفا انا
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديـات سيدة :: معاملة الأزواج-
انتقل الى: